tisdag 22 april 2008

fler har hört av sig. bra skit det där, tråkigt att vissa inte ens orkar svara dock. men men, sånt är livet. och jag har fått kontakt med oskar, möte i morgon. wip sem i morgon också, har ju inte rikitigt något att komma med. men men det löser sig nog. haha, nu gjorde liverpool mål, rätt åt oskar, så går det när man inte svarar på mail... hahha kanske inte helt moget, men vad gör man. har iaf gjort en enkät som jag ska skicka med manuset till de som ska läsa, och med handledning i morgon kan jag nog maila det innan fredag. och sen är det visst bestämt att jag ska till thailand i två veckor, 1000 spänn på att min dator blir stulen eller något, kommer aldrig bli klar med uppsattsen, men manuset kanske artar sig lite, om jag får till en inspelning blir jag riktigt jävla nöjd. bollen rullar och liverpool vinner mot chelsea så det ska nog lösa sig.

Inga kommentarer: